Selam ben Ece.. Telefon başında boşalmak isteyenler arasın..
0031 858 06 52

10 Eylül 2015 Perşembe

Bayram Tatilinde Köye Gittim Evli Kadını Siktim

Merhaba arkadaşlar. Ben İstanbul da yaşayan biriyim. Her yıl bayram tatilinde memleketimize gider bayramı yakınlarımızla birlikte geçirirdik. Bu yıl yine Kurban bayramında aynı şeyi yaptık. Her yıl gittiğimizde köydeki kızlardan biri ile kesişirdim. Ama bir türlü bu kızı sikme fırsatım olmamıştı. İşte bu bayram amacıma ulaştım. Hem de bu köylü kızı evliydi ve ben onu kocası içeride uyurken siktim. İşte size çok zevk aldığım o anları anlatmak istiyorum. Yaş olarak tam bilmiyorum ama yaşı yaşıma denk bir görüntüsü vardı. Bu bayramda da sürekli onu görebilmek için ve yapacak başka bir iş olmadığı için onların evinin önünden sık sık geçiyordum. Beni görmesi biraz uzun sürse de bayramın ikinci günü akşam üzerine doğru oda kapıya çıktı ve eski günlerde olduğu gibi yine kesişmeler başlamıştı.
Bu bayram diğerlerinin aksine daha aksiyonlu geçmesini istiyordum ve kendi adıma tüm cesaretimi toparlayarak kızın bana baktığı bir anda kaş göz işareti yaparak onu evin yan tarafında çağırdım. Artık bir yerden başlamak gerekiyordu. Önce aptal aptal bakıp ne dediğimi anlamasa da bir süreden sonra beni takip etti, peşimden gelerek evin yan tarafına geçtik. Bulunduğumuz yerden onların evinden kimse biri göremezdi ama bizim evdekilere karşı açık hedef durumundaydık.
Kuytu bir yerde buluşarak ilk sohbeti ben başlattım. Daha önce konuşup tanışmadığımız için merhaba, nasılsın gibisinden klasik şeylerle konuşmaya başladık. Kızı hep uzaktan görüyordum yüzünün güzelliği harici pek birşey belli olmuyordu ama yüzünden başka yerlerde yani on numaraydı.Kalçalarını anlatmak istiyorum ilk olarak çünkü beni o kızda etkileyen ilk yerleri o kocaman götü olmuştu. Zaten kızın götünü görür görmez direk oracıkta köylü kızıyla sikiş hayalleri beynimde dolanmaya başladı. Kızın götünü görene kadar emin olun ki aklımda bir seks fikri yoktu ama beni tüm bu azgın fikirlere iten onun muhteşem götü olmuştu.
Biraz sohbetten sonra kızın evli olduğunu öğrenince şok olmuştum. Benim yaşım 23 ve başta söylediğim gibi yaş bakımından benimle aynı yaşlarda görünüyordu, gerçi burası köy yeri böyle kızları boş bırakmazlar. Evli olduğunu öğrenir öğrenmez biraz tırstım çünkü dediğim gibi köyde bu tür konular çok tehlikelidir. Evli kadınla seks riski bana göre değildi ve yavaş yavaş kızla arayı açmak için sessiz kalmaya başladım. Evli olduğunu öğrendikten sonra korktuğumu fark etti ve evliyim ama şuan evde kimse yok. Sadece 19 yaşında bir yeğenimle komşunun 19 yaşında bir orta düzey kızı var dedi. Yani bana vermek istediği mesaj korkma ne yapmak istiyorsan yap evde kimse yok mesajıydı.
İstersen bize girebiliriz, benim odam üst katta ve kapıyı kilitler orada sohbet ederiz çünkü burada biri bizi görebilir ve başımız belaya girer diyerek beni evine davet etti. Köylü kızı gerçekten şehirdekilerden daha cesaretliydi, resmen beni eve atmak istiyordu ve eve atmasının nedeni de öyle sohbet falan olamazdı. Teklifini zaman kaybetmeden değerlendirmek için eve girmek üzere gizlice arka kapıya dolandık. Önce o eve girdi ve evdeki ortama bakarak beni bıraktığı arka kapıdan eve alıp sessizce orasına soktu. Odasına girer girmez heyecan basmıştı çünkü birazdan evli köy kızıyla sikiş yaşamak üzere olduğumu biliyordum. Buraya gelirken aslında böyle bir plan yoktu aklımda bu kaçamak seks piyango gibi olmuştu.

2 yorum :

  1. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.

    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.

    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.

    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.

    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.

    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.

    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.

    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.

    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum



    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum



    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR RESIM ÇEKMEM VIDEO CEKMEM SIZ ARZU EDERSENIZ ÇEKEBILIRSINIZ



    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0535-052-42-24 EMİR

    ÖZELE AÇIK







    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor







    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    Masajla kilo verme garantili

    Varis tedavisi 30 gün de yok etme garantili

    Adet sancısı 30 günde yok edilir



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ







    Waatsaap profil resmi herkes e açık

    Waatsaap 0535-052-42-24 emir_masor2023@hotmail.com



    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR

    Seyhat sorunum yok program yaparsak tüm illere giderim

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR BEN ARAMAM YAZMAM O YÜZDEN İÇINIZ HER DAIM RAHAT OLSUN



    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN PASİF ARKADAŞLAR LÜTFEN RAHATSIZ ETMEYİN İLGİ ALANIMDA DEGİLSİNİZ



    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum

    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil