Selam ben Ece.. Telefon başında boşalmak isteyenler arasın..
0031 858 06 52

10 Eylül 2015 Perşembe

Elemanıma Arkadan Girmek İstedim

Ayakkabı üzerine kendi mağazamı işleten biriyim. Mağaza bulunan elemanlardan ikisi evlendikten sonra farklı bir iş kurarak ayrıldılar. Bunun üzerine eleman aramaya başladık. Aslında aradığımız elemanın bayan olmasını eşim istemişti. Çünkü o bayanların daha düzenli çalıştığını ve yönetilmelerinin de erkeklere göre daha kolay olduğunu söylüyordu. Karımın da isteği üzerine iş başvurusu yapan sadece bayanların başvurularını değerlendirerek 4 bayanı görüşmek üzere ayakkabı dükkanıma çağırdım.
Ayakkabı mağaza gelen bayanlardan bir tanesinin giyim tarzı beni çok etkiledi. 23 yaşında lolita güzel Gözde’nin götünü görünce kumaş pantolonumdan kalkan sikim masaya çarptı. Kız kot şort giymiş ve götünün kıvrımları tamamen ortadaydı. Böyle güzel bir hatunu ayakkabı mağazamda işe başlatmak için can atıyordum. Hemen ertesi gün gelip başlamasını söyledim. Ayrıca güzelliğiyle satışları da arttıracağından emindim.
Hatun işe başladığı ilk sabah taytı ile iş yerine gelip meme uçları ortada olan tişörtüyle işime konsatre olamayacağım güzellikteydi. Mağazanın dolup taştığı bir gün yaşamıştım. Hatun tam seks ölçülerinde taş gibi bir hatundu. Ayrıca sesiyle de insanı tahrik etmeyi başarıyordu. Ayakkabı mağazamda böyle güzel bir kadının olması adeta tüm mağazayı güzelleştirmişti.
Kızın mağazadaki 3. Günüydü. Mağazayı akşam kapatıp sayım yapacağımızı ve bazı ayakkabı raflarının yerlerini değiştireceğimizi söyledim. O gün üzerinde bulunan kırmızı mini eteği her havalandığında götünde külotu olmadığını görüyor ve çıldırıyordum. O eteği külotsuz giymek gerçekten cesaret işiydi. Mağazanın kilitlerini kapattık içeriden daha sonra değiştirmek istediğim rafları ona değiştirmesini söylüyor ben ise arkadan güzel beyaz götünü izliyordum. Yardım etmek için yanına geldiğimde bir anda azgınlığın verdiği cesaretle götünün tam ortasına parmağımı soktum. Ayyyyyy diye bağıran kız ne olduğunu şaşırdı. Ne yapıyorsun be sapık adam diye bana bakınca çok güzelsin dayanamıyorum sana diyerek cevap verdim. Tamamda bu şekilde olmaz her şeyin bir yolu var diyerek bana yanaşan hatunu duvara sıkıştırıp öpmeye başladım. Altında külotu olmadığını zannetiğim hatunun ip tanga giydiğini hissettim.Ama bir elimle amı ile oynuyor diğer elimi göt deliğine sokuyordum. İşsiz kalmamak için tüm tacizlerime katlanan kız attığım parmaktan sonra verip kurtulmanın peşindeydi. Yoksa kendini bu kadar kolay siktireceğini sanmıyordum. Götüne yarrağımı sokmama izin vermeyen hatunun sadece amından sikebiliyordum. Maaşına yüzde 50 zam yaparsam arkadan da verebileceğini söyledi. Maaşını arttırdığı söyledim ve sandalyeye oturarak uzayan sikime oturmasını istediğimi belirttim. Taş hatun bembeyaz götüyle sikime oturdu ve hoplamaya başladı. Arzuladığım bir kızı ayakkabı mağazamda böyle sikmiş, o güzel kalçalarına böyle sahip olmuştum.Her gün sikişiyoruz Gözde ile.

1 yorum :

  1. merhaba tatlı bayanlar yaş farketmez seks yapmayı çok seviyorum bu numaraya çağı atmanızı bekliyorum 0505 827 99 32

    YanıtlaSil